Reklamacje

Odbierając przesyłkę sprawdź czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia , koniecznie spisz z kurierem protokół szkody, który jest podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan lub zdjęcie prześlij na adres e-mail kontaktmambuty@gmail.com i koniecznie poinformuj nas o tym telefonicznie. Tel. 511933166.

 
Co jeśli towar jest niezgodny z umową?

Jeśli zakupiony towar w naszym sklepi jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną prześlij go wraz z wypisanym zgłoszeniem  reklamacyjnym i dowodem zakupu  na adres sklepu:

SKLEP OBUWNICZY mambuty.pl

Ul. STASZICA 10

96-500 Sochaczew

W formularzu prosimy podać powody reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta na które ma być dokonany ewentualny zwrot gotówki.  

Formularz reklamacyjny możesz wysłać drogą mailową na adres kontaktmambuty@gmail.com       

 

Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio  zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu. Towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu.

 

Co nie podlega reklamacji?

  • uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.),
  • uszkodzenia wynikające z niedopasowania modelu do budowy stopy,
  • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania / konserwacji towaru,
  • naturalne zużywanie się towaru,
  • towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem,
  • wygoda towaru,
  • różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta (różnice barw, odcieni).

 

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. 

 

Decyzja i koszty reklamacji

Klient zostaje poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji /otrzymania przez nas przesyłki. Poinformowanie klienta nastąpi drogą elektroniczną na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy. Reklamowany towar zostanie odesłany na adres wskazany w zgłoszeniu niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.

 

Jeśli reklamacja będzie zasadna – naprawione obuwie, wymieniony towar na nowy odeślemy niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji na nasz koszt.

Jeśli reklamacja będzie bezzasadna /DECYZJA NEGATYNA/ poinformujemy Cie o tym i przekażemy szczegółowe uzasadnienie. W przypadku reklamacji bezzasadnej nie pokryjemy kosztów przesyłki.