Odbierając przesyłkę sprawdź czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia , koniecznie spisz z kurierem protokół szkody, który jest podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan lub zdjęcie prześlij na adres e-mail kontaktmambuty@gmail.com i koniecznie poinformuj nas o tym telefonicznie. Tel. 511933166.
Co jeśli towar jest niezgodny z umową?
Jeśli zakupiony towar w naszym sklepi jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną prześlij go wraz z wypisanym zgłoszeniem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres sklepu:
SKLEP OBUWNICZY mambuty.pl
Ul. STASZICA 10
96-500 Sochaczew
W formularzu prosimy podać powody reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta na które ma być dokonany ewentualny zwrot gotówki.
Formularz reklamacyjny możesz wysłać drogą mailową na adres kontaktmambuty@gmail.com
Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu. Towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu.
Co nie podlega reklamacji?
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
Decyzja i koszty reklamacji
Klient zostaje poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji /otrzymania przez nas przesyłki. Poinformowanie klienta nastąpi drogą elektroniczną na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy. Reklamowany towar zostanie odesłany na adres wskazany w zgłoszeniu niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.
Jeśli reklamacja będzie zasadna – naprawione obuwie, wymieniony towar na nowy odeślemy niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji na nasz koszt.
Jeśli reklamacja będzie bezzasadna /DECYZJA NEGATYNA/ poinformujemy Cie o tym i przekażemy szczegółowe uzasadnienie. W przypadku reklamacji bezzasadnej nie pokryjemy kosztów przesyłki.
Menu