Reklamacje
Odbierając przesyłkę sprawdź czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia , koniecznie spisz z kurierem protokół szkody, który jest podstawę do reklamacji dotyczącej uszkodzeń podczas transportu. Skan lub zdjęcie prześlij na adres e-mail sklep@mambuty.pl i koniecznie poinformuj nas o tym telefonicznie. Tel. 577-433-766.
Co jeśli towar jest niezgodny z umową?
Jeśli zakupiony towar w naszym sklepi jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną prześlij go wraz z wypisanym zgłoszeniem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres sklepu:
SKLEP OBUWNICZY mambuty.pl
Ul. STASZICA 10
96-500 Sochaczew
W formularzu prosimy podać powody reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta na które ma być dokonany ewentualny zwrot gotówki.
Formularz reklamacyjny możesz wysłać drogą mailową na adres sklep@mambuty.pl
Uwaga! Obuwie odsyłane do sklepu powinno być czyste, odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu. Towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu.
Co nie podlega reklamacji?
- uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia itd.),
- uszkodzenia wynikające z niedopasowania modelu do budowy stopy,
- uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania / konserwacji towaru,
- naturalne zużywanie się towaru,
- towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem,
- wygoda towaru,
- różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta (różnice barw, odcieni).
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
Decyzja i koszty reklamacji
Klient zostaje poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji /otrzymania przez nas przesyłki. Poinformowanie klienta nastąpi drogą elektroniczną na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy. Reklamowany towar zostanie odesłany na adres wskazany w zgłoszeniu niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.
Jeśli reklamacja będzie zasadna – naprawione obuwie, wymieniony towar na nowy odeślemy niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji na nasz koszt.
Jeśli reklamacja będzie bezzasadna /DECYZJA NEGATYNA/ poinformujemy Cie o tym i przekażemy szczegółowe uzasadnienie. W przypadku reklamacji bezzasadnej nie pokryjemy kosztów przesyłki.