Najczęściej zadawane pytania
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wybranego sposobu płatności oraz wybranego sposobu dostawy.
Zamówienia przekazywane są do realizacji natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty i kompletowane najszybciej jak to jest możliwe.
Szczegóły w zakładce „Koszty Dostawy”
JAKI JEST CZAS DOSTAWY ZAKUPIONEGO TOWARU?
Towar zakupiony w sklepie internetowym mambuty.pl kompletowany i wysyłany jest niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności.
Czas realizacji zamówienia zależy od wybranego sposobu dostawy i wynosi odpowiednio:
Pocztex Kurier – 2 dni robocze
Pocztex Punkt - 2 dni robocze
Kurier InPost – 1 dzień roboczy
Paczkomaty InPost – 1 dzień roboczy
Szczegóły w zakładce „Koszty Dostawy”
JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?
Sklep internetowy mambuty.pl oferuje klientom darmową wysyłkę wszystkich zamówień powyżej 300 złotych z dostawą do paczkomatów inpost na terytorium Polski.
Inne sposoby dostawy:
Kurier Inpost - 15 złotych
Pocztex Kurier – 10 złotych
Pocztex Punkt - 10 złotych
Poczta Polska paczka pobraniowa – 15złotych
Szczegóły w zakładce „Koszty Dostawy”
CZY KONIECZNE JEST ZAŁOŻENIE KONTA PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA W SKLEPI MAMBUTY.PL?
Zakładanie konta przed zakupem nie jest konieczne, jednak posiadanie konta klienta w sklepi mambuty.pl daje szereg korzyści. Ułatwia również dokonywanie kolejnych zamówień.
CZY MOŻLIWA JEST WYMIANY PRODUKTU / ROZMIARU?
Istnieje możliwość wymiany zakupionego produktu na inny rozmiar jeśli jest on fizycznie na naszym magazynie.
Chęć wymiany zakupionego produktu należy zgłosić do nas najlepiej drogą mailową, następnie odesłać do nas wymieniany produkt.
Po odebraniu przez nas przesyłki od Państwa, my wyślemy produkt na wymianę.
Szczegóły w zakładce „ Wymiana i Zwroty”
JAK DOKONAĆ ZWROTU / CZAS NA DOKONANIE ZWROTU?
Towar zakupiony w sklepie internetowym mambuty.pl można zwrócić w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienie od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz zwrotu
Następnym krokiem jest spakowanie, nieużywanego towaru wraz z dołączonym oświadczeniem oraz dowodem zakupu i odesłanie go:
Sklep Obuwniczy mambuty.pl
ul. Staszica 10
96-500 Sochaczew
tel: 577-433-766
Szczegóły procedury zwrotów znajdą Państwo w zakładce „ Wymiana i Zwroty ”
CZY MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU W SKLEPIE STACJONARNYM?
Towar zakupiony w sklepie internetowym mambuty.pl mogą Państwo zwrócić również w naszym sklepie stacjonarnym:
Sklep Obuwniczy mambuty.pl
ul. Staszica 10
96-500 Sochaczew
W JAKIM CZASIE I W JAKI SPOSÓB NASTĄPI ZWROT ŚRODKÓW ZA ODESŁANY TOWAR?
Zwrot środków za zwrócony towar zostanie dokonany w terminie 14 dni od momentu doręczenia do nas przesyłki.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W przypadku, gdy płatność została dokonana przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze zwrot środków nastąpi na konto bankowe wskazane w Formularzu zwrotu towaru.
Szczegółowe informacje w regulaminie lub w zakładce „ Wymiana i Zwroty”
JAK MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ WADLIWY PRODUKT?
W celu złożenia reklamacji należy wypełnić Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego i przesłać go do nas wraz z reklamowanym towarem na adres:
Sklep Obuwniczy mambuty.pl
ul. Staszica 10
96-500 Sochaczew
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Szczegóły znajdują się w zakładce „Reklamacje”
CO ZROBIĆ GDY OTRZYMANY TOWAR JEST BŁĘDNY LUB USZKODZONY?
Jeśli zakupiony towar w naszym sklepi jest niezgodny z umową lub posiada wadę fabryczną prześlij go wraz z wypisanym zgłoszeniem reklamacyjnym i dowodem zakupu na adres sklepu:
Sklep Obuwniczy mambuty.pl
ul. Staszica 10
96-500 Sochaczew
W formularzu prosimy podać powody reklamacji, dogodną formę rekompensaty (wymiana obuwia, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta na które ma być dokonany ewentualny zwrot gotówki.
Formularz reklamacyjny możesz wysłać drogą mailową na adres sklep@mambuty.pl
Szczegóły znajdują się w zakładce „Reklamacje”
CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Jest możliwość anulowania zamówienia. Aby tego dokonać prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
ILE MAM CZASU NA OPŁACENIE ZAMÓWIENIA PRZELEWEM TRADYCYJNYM?
Na wpłatę przelewem tradycyjnym oczekujemy 4 dni robocze. Po tym terminie wysyłamy przypomnienie drogą mailową i oczekujemy kolejne 3 dni robocze. W przypadku braku płatności w tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
Szczegółowe informacje w zakładce „Płatności”
CZY JEST MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI KARTĄ U KURIERA?
Tak, u kuriera mogą Państwo dokonać płatności zarówno kartą jak i gotówką